Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Engelen, Nederland van Rob Brandwijk - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Engelen, Nederland van Rob Brandwijk - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

01 Juni 2017 | Nederland, Engelen

Beste familie en vrienden,

Morgen ga ik beginnen aan mijn vakantie van 3 maanden door Frankrijk, België en Duitsland. Deels alleen op de fiets en deels samen met Corine met de auto. Omdat ik jullie graag op de hoogte wil houden van deze reis heb ik op de website 'waarbenjij.nu' een account aangemaakt. De naam van het account is rvbopdefiets. De naam van deze reis is '3 maanden het hoofd leeg reizen'.

Ik ga proberen met enige regelmaat reisverslagen en foto's te plaatsen. Maar ben natuurlijk wel afhankelijk van de aanwezigheid van wifi.

Het eerste reisdoel is Normandië. Morgen rij ik samen met Corine per auto naar Rouen. Om zaterdag door te rijden naar Cherbourg. Daar verblijven we 4 nachten in een huisje op een camping met uitzicht op de zee.

Groet
Rob

• 01 Juni 2017 - 21:25

Marianne Smouter:

Yeeeeaaaahhhh!!!! Wij gaan je volgen. Maak er maar een geweldige tijd van!!!
    Liefs Bas en Marianne

• 01 Juni 2017 - 21:34

Mirjam Smouter:

Jaaaaaaaaa, ik volg je ook Rob!!
    Toi toi toi en doe voorzichtig!

• 01 Juni 2017 - 21:50

Joke Vulkers:

Natuurlijk, ook wij volgen je/jullie. Een hele fijne reis, geniet ervan. Groetjes,Roel, Joke en Rinze

• 01 Juni 2017 - 22:02

Lex Hendriks :

Rob,
    Heel heel plezier met deze bijzondere reis. Ik vind het knap en dapper dat je dit gaat doen. We gaan je zeker volgen en aanmoedigen als dat nodig is.

Corine, zal voor jou ook wel even wennen zijn, zo lang alleen thuis. We jebben gezien dat je af en toe even een hart onder de riem gaat steken, maar toch.

Wat ik wel opvallend vind is dat iemand die werkzaam is ij deze branche, er voor kiest om drie maanden op de fiets te gaan zitten. Dat getuigt niet echt van vertrouwen zou je als buitenstaander zeggen hahaha.

Heel veel plezier in ieder geval.

Selma en Lex

• 02 Juni 2017 - 08:05

Tineke:

Hoi
    Heel veel plezier en tot over 3 maanden broer.
    Tineke

• 02 Juni 2017 - 09:48

Sanne:

Ha lieve Rob,

Heel veel plezier en succes! Maak er een mooie reis van! En ook veel plezier in Normandië met z'n tweeen deze week!

Liefs,
    Sanne

• 02 Juni 2017 - 10:38

Marja:

Ha Rob,
    Wat leuk dat je een reisverslag gaat maken zodat we je reis en belevenissen kunnen volgen. Een goede start, samen met Corine, gewenst.
    Groetjes, ook aan Corine,
    Marja

• 02 Juni 2017 - 11:40

Roel:

Heel veel plezier robbiebobbie!!!

• 02 Juni 2017 - 16:42

Alexander :

Hoi Rob,
    Succes en geniet er vooral van!
    Natuurlijk zal ik jou ook volgen

• 02 Juni 2017 - 18:22

Okke:

Veel plezier en geniet

• 03 Juni 2017 - 13:09

Marieke:

Leuk!! Heel veel plezier!

• 04 Juni 2017 - 23:16

Emilie En Marcel:

Hoi Rob,

Heel veel plezier de komende maanden. We gaan je reis volgen!!

Emilie en Marcel

• 07 Juni 2017 - 10:35

John Quirijns:

Hey Rob, mis je nu al. Wat is die fitness saai man. Heel veel fun nu met Corine en straks alleen op de fiets. Overigens verrassend dat je ook naar Germania gaat. Is daar ook een bierfestival ;)
    Groeten,
    John "wat is alleen fitnessen saai" Quirijns

• 11 Juni 2017 - 14:02

Marcel:

Hoi Rob. Succes natuurlijk. Geen klapbanden dit keer hoop ik natuurlijk. Ga je volgen.

Marcel